مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-07سياسي

راهی جز پژوهش نداریم/ گیلان قطب تولیدات کشاورزی دانش بنیان می شود


استاندار گیلان، ارتقای فعالیت های پژوهشی را موجب بهبود شاخص های توسعه ای دانست و گفت: گیلان باید حداقل تا 10 سال آینده قطب تولیدات کشاورزی کشور باشد و در این راه به تولیدات دانش بنیان نیاز داریم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، ارتقای فعالیت های پژوهشی را موجب بهبود شاخص های توسعه ای دانست و گفت: گیلان باید حداقل تا 10 سال آینده قطب تولیدات کشاورزی کشور باشد و در این راه به تولیدات دانش بنیان نیاز داریم.

اسدالله عباسی امروز، 16 آذرماه در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری استان گیلان، پژوهشگران را دارای استعدادهای برتر دانست و اظهار کرد: از این موهبت الهی باید در راستای خدمت به انسان ها در عرصه های مختلف بهره گرفت.

وی پژوهش را فرصتی برای خدمت به مردم و رفاه زندگی و سلامت جامعه دانست و افزود: باید از پژوهش و فناوری و دانش بنیانی، برای افق آینده با برش استانی بهره بگیریم و در این راه نیازمند همکاری پژوهشگران و محققان هستیم.

استاندار گیلان تکیه به علم و دانش و پژوهش را موجب بی نیازی از بیگانگان دانست و تصریح کرد: باید با رویکرد جدید عرصه پژوهش را پیش ببریم و دانشگاه های ما از نسل اول و دوم باید به نسل سوم و چهارم ارتقا پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی جز پژوهش نداریم/ گیلان قطب تولیدات کشاورزی دانش بنیان می شود

راهی جز پژوهش نداریم/ گیلان قطب تولیدات کشاورزی دانش بنیان می شود